BEHANDLINGER

Vi tilbyr de fleste behandlinger man kan finne hos en frisørsalong og vi streber etter å gjøre det meste så miljøvennlig som mulig.

Om du skulle ønske det så tilbyr vi til alle behandlinger en herlig kopp kaffe fra Nespresso med mange forskjellige aromaer.

KLIPP

Få stusset alt fra de nye babyfjona til de vakre grå.

KJEMISK BEHANDLING

Enten om du skal ta fatt på en helt ny hårfarge eller om du kun trenger litt ekstra glans til hverdagen, så kom innom

STYLING

Vi utfører forskjellig styling og oppsett, hvor vi tar i bruk det nyeste fra GHDs fantastiske utstyr.

PLEIE

Kom til rolige omgivelser og sett deg selv i fokus og plei håret ditt med kur og massasje, under vår varmelampe fra Pietranera som stimulerer blodgjennomstrømming og øker nivået av oksygen i blodet, samt er påvist å ha positiv innvirkning mot stress og muskelspenninger.

PAKKETILBUD

Vi har pakketilbud på enkelte behandlinger.

BRUD

Vi tilbyr brudefrisering som inkluderer prøvetime. Vi har lang erfaring på brudestyling, men dette kan kun bestilles ved å møte opp eller ringe oss.

ZEN-MODE

Vi forstår at alle kan oppleve å ha en hektisk hverdag og derfor ønsker vi å tilby «Zen-mode», som gir kundene lov til å selv velge om de ønsker å sitte i ro og fred under klipp/behandling (etter frisøren har foretatt sin konsultasjon). Ønsker du dette så må du legge ved koden «ZEN-MODE» i kommentarfeltet ved bestilling.

FØLG OSS PÅ SOSIALE MEDIER